Інтернет-маркетинг — це…
З появою технологій і стрімкого розвитку інтернету, все більше популярності набувають інтернет-магазини. Багатьом людям зручно зробити замовлення в інтернеті і отримати його через службу доставки, ніж витрачати час і їхати в торговий центр. Тому, на сьогоднішній день є потреба в інтернет маркетингу і його фахівцях.
Сьогодні Ви зможете дізнатися:
- Що таке інтернет-маркетинг.
- Інтернет маркетинг та його елементи.
- Головні особливості інтернет-маркетингу.
- Недоліки інтернет маркетингу.
Що таке інтернет-маркетинг?
Інтернет-маркетинг– це практична діяльність із застосуванням абсолютно всіх аспектів класичного маркетингу в мережі інтернет, метою якої є продаж продукту або послуги споживачам, а також повна взаємодія з ними.
Варто зазначити, що інтернет маркетинг ще часто називають онлайн-маркетингом.
Цікаво,що інтернет маркетинг має кілька відмінностей від класичного поняття та використання маркетингу, а точніше:
- Він інтерактивний: у Вас буде можливість безпосередньо спілкуватися з клієнтом в будь-який час доби, навіть якщо ви знаходитеся в різних містах.
- Є таргетування: тобто можливість виділити собі цільову аудиторію і направляти на неї всю рекламу і ресурси.
- Можливість легко аналізувати просування свого товару, завдяки веб-аналітиці.
Інтернет маркетинг та його елементи.
На сьогоднішній день існує безліч елементів інтернет-маркетингу, з допомогою яких можливий заробіток в інтернеті.
Хочемо, щоб Ви звернули увагу на деякі елементи ЇМ, які найчастіше використовуються у віддаленій роботі. До складу ЇМ входять:
- Це контекстний ЇМ або контекстна реклама (найчастіше використовується текстова або банерна).
- Медіа-реклама.
- Піар-маркетинг.
- Контент-маркетинг.
- Эмейл-маркетинг.
- Пошукова оптимізація (SEO).
Варто зазначити, що самим популярним і ключовим елементом інтернет-маркетингу є контент-маркетинг, який є самим недорогим і залучає велику кількість аудиторії.
Головні особливості інтернет-маркетингу
Інтернет-маркетинг має ряд переваг над класичним маркетингом, наприклад:
Головні особливості:
- Він надає покупцеві можливість отримати основну інформацію про товар.
- Економія фінансів (економія на зайвої реклами і співробітників).
- Допомагає розширити діяльність компаній.
- Має чітку статистику ефективності маркетингової кампанії.
- Має швидкий ріст.
Які є недоліки в інтернет маркетингу?
Інтернет маркетинг та його основні проблеми:
- При відсутності інтернету або поганого з’єднання, у покупця можуть виникнути труднощі з ознайомленням товару або послуги, а також його покупки.
- Споживач не може в живу подивитися товар чи помацати його.
- У деяких випадках є обмеження платіжної системи.
УВАГА! В інтернет маркетингу важливо, щоб у Вас була чітка стратегія, інакше нічого не вийде.
Головна стратегія ЇМ – це збільшення зростання продажів.